top of page
  • Writer's pictureMaja Živanović

Alkemija srca




Ovaj događaj inspiriran je knjigom "Alkemija srca" Michael Browna.

Srce je metaforički rečeno odgovorno za pročišćavanje informacija u našem organizmu, ali također i za sanjarenje, putovanje onkraj mogućeg, kreiranje života koji nas raduje i naravno ljubav. Upravo su radost i veselje emocije koje vibriraju unutar našeg srca i pokazuju nam put prema ljepoti života.

No, u svijetu koji smo stvorili ne osjećamo se sigurno izraziti sebe, ne usudimo se sanjati, a kamoli voljeti i pokazati to. Svi mi, sagradili smo naslage oko svojih srca kako bi ga "zaštitili" od boli. I tako kako u pričama uvijek biva, za sve postoji razlog pa tako i za to što smo zatvorili svoja srca, smanjili njihovo vibracijsko polje na minimun, ali i dalje se pitamo može li drugačije?


Možemo li zaista živjeti radostan i ispunjen život?

Biti autentični?

Izraziti ljubav? Iskreno voljeti sebe (pa onda i druge)? Što nam sve stoji na putu da to možemo? Znaš li što tebi stoji na putu da to možeš?


Bowie, foto: Kristina Štefanac

Ovaj jednodnevni retreat s konjima osmišljen je da pronađeš odgovore na ova pitanja i na pitanja koja sam/a sebi postavljaš u vezi svog života, svojih ograničenja, svojih odnosa . . .

Teme kojima ćeš se baviti biti će isključivo tvoje, ali tokom ovog dana proći ćemo kroz procese kao što su:

- unutarnje dijete - ocean emocija - otvaranje srca - autentičnost - sanjarenje - i još mnogo toga


Tokom retreata boraviti ćemo s konjima u njihovom životnom prostoru na ranchu Peaceful Paddocks u Petravcu. U prekrasnoj prirodi 25 km od centra Zagreba na bajkovitim obroncima prošaranim bojama jeseni.



konji drijemaju
Žule, Lovre i Aziz u drijemanju, foto: Kristina Štefanac

Možda će vam biti zanimljiva informacija da je elektromagnetsko polje srca konja 5 puta veće od našeg, a proteže se u krugu od 15 metara oko konja.

Samim boravkom uz konje koji su smireni i opušteni frekvencija našeg srca se prilagođava njihovoj te osjećamo dobrobit takvog povezivanja kroz smrivanje našeg živčanog sustava, a mogu iz iskustva reći i otvaranje područja našeg srca i puno puno više.

Ako se želite kroz život kretati otvorena srca prema sebi i drugima, sanjati velike snove i dobiti podršku od samih sebe za njihovo ostvarivanje.


Zaputite se putem vlastitog mira, otvorite se prema novim iskustvima i ljudima. Ako želite živjeti život autentično i svrhovito, a imate strah od toga. Ako se želite povezati sa sobom i onom što zaista osjećate kao svoje ja...


Dođite i uronite u čaroliju koju nose konji!
 

"Što je to sve meni pokrenulo! Čitavo pitanje hrabrosti koje se diglo netom prije nego li sam došla, pa otvaranje srca i konekcija srcem s Linekom i svima drugima, pa divne vježbe sve i jedna. Još mi je u tijelu i osjećaju intuitivna šetnja u kojoj sam plahutala za cvijećem i šuma koja mi je u potpunosti pokazala kako zapravo i trebam hodati po svome putu i kako donositi odluke - što ne, a što da. Spavala sam 12-13 sati - ja koja spavam 6! Jutros sam imala gomilu pitanja, otpor prema "prošlome" … Pitanja poput Zašto ja ne mogu vizalizirati my best life? Ili Zašto ne mogu vidjeti svoju vrijednost kako je vide drugi odvela su me na točno one puteve koji su mi omogućili rasvijetliti moje slijedeće korake za ljeto. Toliko ti puno hvala na ovom putovanju iscijeljenja srca da ti riječima teško mogu reći."


- Andrea


 

Retreat je osmišljen za maksimalno 10 ljudi pa ukoliko te pozvao nemoj odgađati s prijavom!

 

Vrijeme: subota 28.10. 2023.

10 00 -17 30 h


Cijena : 70 eura

Lokacija: Petravec 23, Peaceful Paddocks

*(google maps nam još nije odobrio ime za lokaciju rancha pa se nemoj dati zbuniti)

Za prijavu i pitanja klikni

Veselimo ti se!


Maja & horses of magic

 

*Kućni ljubimci nisu dozvoljeni



19 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page